Міський голова Мішель Терещенко: чому я вимушений відправити депутатів Глухівської міської ради на перевибори?

 Шановні панове Журналісти!
У мене виникла величезна необхідність з Вами відверто поспілкуватися та розповісти про те, яким чином теперішня ситуація в Глухові, якщо не вжити термінових заходів, може створити загрозу всій нашій державі!
Запрошую Вас у понеділок, 11 липня о 11-30, на мою прес-конференцію
"Міський голова Мішель Терещенко: чому я вимушений відправити депутатів Глухівської міської ради на перевибори?"
Прес-конференція відбудеться в "УНІАН" (адреса: м. Київ, вул. Хрещатик, 4, конференц-зал)
На прес-конференції я розкажу про причини, які примусили мене піти на такий радикальний крок як розпуск міської ради та надам інформацію про можливі наслідки прийняття цього рішення, а також перспективи впровадження реформ в існуючих умовах.
Контакти: 066 415 6285, 068 811 4738
Дорогі Друзі, звертаюся до Вас з величезним проханням максимально поширити цей прес-анонс! Заздалегідь Вам вдячний)
Мішель Терещенко - міський голова Глухова

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ІДЕОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УКРАЇНСЬКОГО НАЦІОНАЛІЗМУ Юліян Вассиян

НАШ ФОРМАТ ВДЯЧНОСТІ

Світогляд. Осип Бойдуник "Національний солідаризм"