ОУН і УПА

Відносини України(Руси) з "деякими" західними і східними країнами більше отруїли війни 1914-1918, 1939-1945, 1946-1990, 1991-2017 років з мільйонами жертв з боку українців ніж ОУН і УПА.
Геноцид, голодомор, війни були й залишаються політикою сусідів щодо України.
"Захід" та "Схід" досі намагається встановити в Україні-Руси маріонеткові режими, експлуатувати матеріальні, людські ресурси Руси. 
Очевидно, що такі дії спонукають націю до збройного опору!
УНР, ЗУНР, ОУН, УПА є лише організаціями, формою опору знищенню українського народу.
Західні і східні країни мають усвідомити, що так як в 1500-2000 роках вже не буде.
Українці жорстко і наполегливо чинитимуть спротив військовій, економічній, інформаційній агресії з боку ворога і противника.
Розплата за намагання знищити український народ, націю неминуча!
Ксеноеліта, політичний клас за порадами західних радників наполегливо знищує українців, економіку країни. Политика геноциду, економічного терору, боргової кабали призвела до стрімкого скорочення населення, масової еміграції, втрати добробуту і територій країни.
Тому не дивуйтесь тому, що нація повставала, повстає проти геноциду, економічного терору, політичного тиску і втручання у внутрішні справи українців.
Форми і методи повстання завжди різні: Козацька Січ, братства, мілітарні, громадські, військові організації.

Але кожен ворог України, Русі, українців має твердо засвоїти і на століття запам'ятати:


Я єсть народ, якого Правди сила
ніким звойована ще не була. 

Яка біда мене, яка чума косила! —
а сила знову розцвіла.

Щоб жить — ні в кого права не питаюсь.
Щоб жить — я всі кайдани розірву.
Я стверджуюсь, я утверждаюсь,
бо я живу.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ІДЕОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УКРАЇНСЬКОГО НАЦІОНАЛІЗМУ Юліян Вассиян

НАШ ФОРМАТ ВДЯЧНОСТІ

Світогляд. Осип Бойдуник "Національний солідаризм"