Україна і дороги
Бо шляхи - це кровоносні судини економіки країни. Бо 90% перевезень вантажів країни, економіка котрої на 87% складається з середнього та малого бізнесу - здійснюється не літаками чи потягами, а саме вантажівками. І якщо на 250 мільйонів населення Америки у будь-яку мить на шляхах рухається 1,500,000 вантажівок - то нескладно підрахувати пропорційно скільки повинні витримувати нові українські шляхи, що ми мусимо побудувати.
І я знаю краще за усіх ваших " спеціалістів", як іх треба побудувати і котрим чином правильно використовувати. Бо я за кермом вже проїхав відстань від Землі до Місяця та назад. Тричі. При цьому знаючи та виконуючи усі нормативи та правила американських державних регуляторів. Вивчаючи цю систему перевезень.
Мережу шляхів державного значення я пропоную назвати: " Унітарна система транзиту". Першим це зробив Гітлер у Німеччині. Другим - генерал, а потім президент, Ейзенхауер - у Сполучених Штатах. Після того як він побачив як це зробив Гітлер.
В Україні це зробить водій вантажівки, закордонні спеціалісти разом з українськими робітниками та молодими інженерами. А допомагати нам усім буде приблизно двадцять тисяч бувших держслужбовців. Котрих буде за розкрадання того, що належить громадянам Украіни - за моєю реформою КПК Украіни, засуджено на каторжні роботи. Бо смертну кара - то занадто легкий для них вихід. С заробітком розміром у мінімальну зарплатню, котру вони ж під час свого " правління" і встановили. І строк ув'язнення закінчиться лише тоді, коли вкрадені кошти будуть компенсовані за таким " тарифом". І якщо на це не вистачить життя... Ну, тоді "невдача спіткала українського спортсмена". В Штатах теж іноді засуджують на декілька довічних.
Не треба було красти.
І я це зроблю, якщо люди зроблять інвестицію своєї частки влади в мене. Бо я вмію працювати. Високоефективно. І праці не соромлюся.
Лех Валенса був слюсарем чи щось на кшалт...
Авраам Лінкольн навіть не мав вищої освіти, хоча працював адвокатом. Заповнюючи анкети так і писав: " освіта - недостатня".
Ми зробимо це. Бо ми хочемо. Та здібні.
Гарного вам усім настрою!
Чому пропонуєте будувати автобани, а не залізниці? Логічно будувати і розвивати найдешевший та найшвидший транспорт.
Яка середня швидкість пересування вантажівок по дорогам США? Для залізниць 50-80 км на годину.
Для пасажирських потягів 160, 220, 340, 450 км на годину. Тут можна говорити про конкуренцію з авіа, а не автотранспортом.
Для малих відстаней 5-100 км альтернативи автотранспорту поки нема.
Розвиток суспільства в США і СРСР в 1945-1980 роках був приблизно однаковим. Хоч це і дискусійне питання.
Розвиток суспільства не вимірюється ВВП на душу населення. Як критерій можна обрати щасливість суспільства і людей в ньому.
Ви вважаєте суспільство в РФ, Україні, країнах Балтії, Білорусі нерозвиненим порівняно з США? Мабуть у Вас є підстави так вважати.
Так життя в США краще в матеріальному плані. Тому з СРСР виїхали сотні тисяч людей в США за останні 20-30 років.
Я живу в країні, бюджет якої $25-50 млрд і 12 млн пенсіонерів. Побудова
автобанів(магістральних та другорядних доріг) в Україні обійдеться
мінімум $100 млрд. За які доходи плануєте будувати дороги? Якщо бюджет
на ремонт доріг в Україні $0.5 млрд, 3 роки тому був $1.5 млрд.
Система, де товар на відстань 100-1000 км доставляється залізничним транспортом, а на відстань 5-200 км автомобільним теж гнучка.
Проблема українців не в логістиці і поганих дорогах.
Проблема у низьких доходах населення.
Якщо за 10-20 років збільшити середній річний дохід українця до $50-100 тис, то гроші на побудову доріг будуть. Ви намагаєтесь вирішити проблему не з того кінця і не ту.
Дороги потрібно будувати, коли базові потреби населення у їжі, житлі, освіті, охороні здоров'я, спорті, відпочинку будуть задоволені.
Наведу приклад. Київ-Ковель - якісна бетонка 200 км цілком аналогічна дорогам в США. Вже 10 років як побудована.
Зросли доходи населення, яке живе в 5-20 км від дороги M-07 Київ-Ковель?
Ні. Хоч дорога якісна і експлуатується вже 10 років.
Можна побудувати 100 тис. км якісних доріг в Україні, але це не збільшить доходи українців за тієї економічної системи, яку маємо.
Рустаме, я не сперечаюсь з Вами. Добре, якщо є якісні дороги. Але ми бачимо приклад країни, яка в 2010-2012 році будувала дороги, стадіони, купувала швидкісні потяги під Євро-2012. Макроекономісти того часу напевно теж вважали, що якісні сучасні дороги врятують економіку України. Помилялись! І криза 2012-2016 це довела, гривня обвалилась в 3 рази, ВВП впав в 2-3 рази, доходи населення зменшились в 3 рази.
Назвіть мільярдерів в США, які будують дороги. Скільки мільярдерів в інших галузях: нерухомість, фінанси, банки, біржа, інформаційні технології, соцмережі, продовольство, озброєння, промисловість, автопром?
Звичайно в рази більше. Тому в Україні варто розвивати найприбутковіші галузі.
Система, де товар на відстань 100-1000 км доставляється залізничним транспортом, а на відстань 5-200 км автомобільним теж гнучка.
Проблема українців не в логістиці і поганих дорогах.
Проблема у низьких доходах населення.
Якщо за 10-20 років збільшити середній річний дохід українця до $50-100 тис, то гроші на побудову доріг будуть. Ви намагаєтесь вирішити проблему не з того кінця і не ту.
Дороги потрібно будувати, коли базові потреби населення у їжі, житлі, освіті, охороні здоров'я, спорті, відпочинку будуть задоволені.
Наведу приклад. Київ-Ковель - якісна бетонка 200 км цілком аналогічна дорогам в США. Вже 10 років як побудована.
Зросли доходи населення, яке живе в 5-20 км від дороги M-07 Київ-Ковель?
Ні. Хоч дорога якісна і експлуатується вже 10 років.
Можна побудувати 100 тис. км якісних доріг в Україні, але це не збільшить доходи українців за тієї економічної системи, яку маємо.
Рустаме, я не сперечаюсь з Вами. Добре, якщо є якісні дороги. Але ми бачимо приклад країни, яка в 2010-2012 році будувала дороги, стадіони, купувала швидкісні потяги під Євро-2012. Макроекономісти того часу напевно теж вважали, що якісні сучасні дороги врятують економіку України. Помилялись! І криза 2012-2016 це довела, гривня обвалилась в 3 рази, ВВП впав в 2-3 рази, доходи населення зменшились в 3 рази.
Назвіть мільярдерів в США, які будують дороги. Скільки мільярдерів в інших галузях: нерухомість, фінанси, банки, біржа, інформаційні технології, соцмережі, продовольство, озброєння, промисловість, автопром?
Звичайно в рази більше. Тому в Україні варто розвивати найприбутковіші галузі.
Коментарі
Дописати коментар