Про експатів

От, наприклад, я. Взявся за "Тартак", реорганізував структуру, підвищив мотивацію, покращив загальну якісь роботи колективу, сам співати навчився, форму набрав, пишу хіт за хітом, мене всюди крутять, запрошують на концерти, з турів не вилажу, гонорар росте, популярність розбухає. Коротше, "Тартак" ще не "Океан Ельзи", але стрімко туди прямує. І тут дзвонить мені Фоззі й каже: "Олександре Євгеновичу, а киньте ви свій "Тартак" і переходьте до нас в "ТНМК"!...Так до чого це я? Може я, звісно, чогось не розумію, але якщо всі ті грузини такі класні, вмілі, чесні й талановиті, то чому вони не в Грузії?! І я зараз не кажу, що вони погані, просто в моїй голові все це якось трохи не в'яжеться.

Олександре, у владі зараз люди "з бізнесу", чиновники - в них такі стереотипи поведінки. Якщо ТОП не справляється, то кличуть успішного західного топа. На прикладі українських банків 2005-2015рр така сама ситуація - іноземні топи не допомогли більшості фінустанов. Хто зараз у владі і звідки у них консультанти? Більшість - власники банків, керівники ФПГ.
Вони вміють навести лад на підприємстві, холдингу, оформити підприємство на офшор і вивести гроші в офшор. Все. На більше ці люди рідко коли спроможні. Бізнесмен діє стандартно. Є попит - набирає персонал, збільшує виробництво. Нема попиту - скорочує персонал і продає активи. Виводить гроші за кордон.
Для управління державою треба мати іншу психологію, інший тип мислення.

Для управління державою варто шукати інших людей - державників. Вони мають знатись на макроекономіці, соціальних процесах, тощо. Але це для мирного часу.
В тій ситуації, в якій опинилась Україна, навіть реформатори мало допоможуть. Є потреба у військових та антикризових менеджерах.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ІДЕОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УКРАЇНСЬКОГО НАЦІОНАЛІЗМУ Юліян Вассиян

НАШ ФОРМАТ ВДЯЧНОСТІ

Світогляд. Осип Бойдуник "Національний солідаризм"