Мова

Українців більше 300 років примушували до вивчення російської мови, українську знищували.
Останні 23 роки українців змушують вчити англійську простим і зрозумілим економічним чинником - людям зі знанням англійської платять на 30-80% більшу платню.

Українцю потрібно вчити іноземні мови?

Для чого? Який в цьому вищий сенс, окрім більшої зарплати та можливості емігрувати?
Наскільки та ж англійська є зручною для щоденного спілкування?
Писати англійською важко, бо пишеться не так як звучить. Лише за цим критерієм англійську варто "відправити у топку", залишити для вивчення ентузіастам від мазохізму :)

Коментарі

  1. Моє свідчення Привіт усім. Я тут, щоб засвідчити, як я отримав свою позику у містера Бенджаміна після того, як я кілька разів звертався до різних позикодавців, які обіцяли допомогти, але вони ніколи не видавали мені позику. Поки мій друг не познайомив мене з містером Бенджаміном Лі, пообіцяв мені допомогти, і справді він зробив те, що обіцяв, без жодної затримки. позику і змінило моє переконання. Я не знаю, чи потребуєте Ви якимось чином справжньої та термінової позики, будь ласка, зв’яжіться з паном Бенджаміном через WhatsApp + 1-989-394-3740 та його електронну адресу: 247officedept@gmail.com дякую.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

ІДЕОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УКРАЇНСЬКОГО НАЦІОНАЛІЗМУ Юліян Вассиян

НАШ ФОРМАТ ВДЯЧНОСТІ

Світогляд. Осип Бойдуник "Національний солідаризм"