Людина як посередник між світами ідей і речей
Якщо допустити існування нематеріального світу ідей запропоновану Платоном:
Так таку машину вже створили сотні тисяч років тому - "людина".
Людина є тією машиною, яка з світу ідей "витягає" бажання, ідеї, речі, "нереальних драконів" у світ речей.
Проблема людства в тому, що за кілька століть воно відмовилось від своєї функції бути посередником між світами ідей і речей.
Намагання людства замінити людей різними машинами для виконання базової функції людини - можуть вкотре привести до "загибелі" людства.
Після "нового потопу", "армагедону" може бути відновлено "нове людство" у якості посередника між світами ідей і речей, духовним і матеріальним світами.
"Спираючись на досягнення піфагорійців і сучасних йому математиків, Платон будує свою філософську систему, створюючи три світи: світ речей, що постійно змінюється, світ ідей (ейдосів);— вічний та незмінний і, в проміжку між ними — математичні об'єкти."Для чого вигадувати "машини інакшого", "машини ідеалів", "штучний інтелект" щоб сполучити світ речей зі світом ідей?
Так таку машину вже створили сотні тисяч років тому - "людина".
Людина є тією машиною, яка з світу ідей "витягає" бажання, ідеї, речі, "нереальних драконів" у світ речей.
Проблема людства в тому, що за кілька століть воно відмовилось від своєї функції бути посередником між світами ідей і речей.
Намагання людства замінити людей різними машинами для виконання базової функції людини - можуть вкотре привести до "загибелі" людства.
Після "нового потопу", "армагедону" може бути відновлено "нове людство" у якості посередника між світами ідей і речей, духовним і матеріальним світами.
Коментарі
Дописати коментар